Brape ramai ekh?

Wednesday 25 July 2012

kuase mengawal mimpi!

                                 

post kali ni aku nk cite pasal mimpi. korng penah bermimpi tk? mesti penah kan. kalau tk penah tu baek korang g jumpe doktor sebab korng cacat otak. hahaha. aku memng selalu dapat mimpi. sebab ape ade membe aku pnh cakp die jarang gile dapat mimpi. tido kosong je, mcm tk tido. last2 die ingt die nga tarik selimut,bukak mate je dah pagi. bg aku waste btol la tk dapat nikmat mimpi tu. aku suke gile mimpi. sebab ape kite mcm tngok tv mase kite tidur. kite hnye pegang watak yang dah di skripkn untuk kite, then action! hahaha. best gile lah. lg best aku pulak dapat kawal mimpi aku. lagi2 mase kcik2 dulu. dulu lepas je blek skolah, aku malas nk g sport bagai. tdo la lg best dah penat2 blaja rajin2 kan. haha. so bile aku nk tido je, aku pikir lu nak mimpi mcm mane,pasal ape or siape aku nak mimpi. pastu agak dalam mimpi tu macam lakhnat je cerite die, aku pon tukar selambe derk je cite die. kalo dah memng mimpi tu sram gle ke, tk bgus ke, aku cakap ni mimpi ni,  nak bngun ah, trus aku bgun! penah aku mimpi jadi hero la, dah selamatkn awek bagai, last2 aku mati plak. menyirap lak ai. so aku pon bgun, reset blek ape aku nk mimpi, tdo. mesti trus jalan cite baru. haha. ape yang best nye aku bnyk kali la mimpi bnde tu mcm sign la. aku mimpi cmne perangai budak2 yng aku tk brape rapat, yang aku suke ke. bile aku selidik kat dunia nyata, ternyata perngai die mcm yang aku mimpi tu. so aku pon tau la cmne nk tekel or nk handle owng2 yng dah dktahui itu nye pun. membantu jugak kuase mengawal mimpi aku ni, leh trace owng. tp tu dulu la. mase form 1 -3. skang ni tido masih bermimpi , tp kuase pengawal mimpi tu dah berkurngn la. maybe sebb aku tdo tk ikhlas kot skang. tdo sebab terpakse, nk pg kerje, bsok ade kelas ,nk wt thjud kne tdo dulu. haha. mcm2 la alasan. paling power pon aku bleh tahu ni mimpi, pastu aku leh bngun. aku nk blek kuase pengawal mimpi aku tu blek! aku jarng tdo skng pon sebb ni lah.so sape2 leh bgtau aku cmne nk kembalikn kuase tu, kontek aku eh.aku nnty nk cerite pasal mimpi2 aku plak. ok, bye.

No comments:

Post a Comment